سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۵۱۵۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
«زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام می‌زنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است، انشالله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی طی خواهیم کرد، مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در مراسم «زنگ سپاس معلم» به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم که در هنرستان کارودانش جمال نصیرزاده برگزار شد، اظهار کرد: هفته گرامیداشت معلم و روز معلم را محضر همه معلمان تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌ها و زحمات آنها در نقاط مختلف استان و در مدارس محتلف تشکر و قدردانی دارم. من چهار سال از سال ۵۴ تا ۵۸ در همین مدرسه در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم.

وی افزود: سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم و علت آشنایی من با انقلاب شهید جهانگیر نارنجی بود که در یک میز می‌نشستیم. ایشان ما را با انقلاب آشنا کرد و من در مسیر ارتباط با بچه‌های انقلابی در آن منطقه قرار گرفتم. بعد از انقلاب ایشان وارد جهاد شدند و بعد در دفاع مقدس شرکت کردند و نهایت به شهادت رسیدند. مهرماه سال ۵۷ در همین حیاط مدرسه شعار‌ها شروع شد.

نظری بیان کرد: برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام می‌زنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است، انشالله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی طی خواهیم کرد، مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهد شد. انشالله ما شاهد خواهیم بود گذشته افتخارآمیز مردم، دانش‌آموزان و معلمان به آینده منور ختم خواهد شد و ایران موجب افتخار همه ما خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->